מה מצב הכושר של תשתיות המחשוב שלכם? כשם שאתם שומרים את הלקוחות שלכם בכושר מרבי, כך חשוב עבורכם, לשמור גם את מערכת המחשוב שלכם ב"כושר" שיא. וזה אומר קודם כל, לבחור במערכות המתאימות ביותר. כיצד מרכזיה בענן מתחברת לכך? ובכן, מסתבר שהיא מתחברת לכך היטב, גם ברמה הטכנית וגם ברמה העסקית ואת התועלות תוכלו לקצור די מהר. לפניכם הכרות קצרה עם שירות מרכזיה בענן ומה זה אומר עבור מכוני כושר.
תשתית הטלפוניה – לא נושא שולי בכלל!
אם אתם בעלי מכון כושר או רשת מכונים כזו, כל טלפון שנכנס לעסק עשוי להיות לקוח חדש נוסף. באופן דומה, שיחות יוצאות הן גם חלק חשוב מפעילות העסק, אם זה עבור שיווק או חזרה ללקוח שהשאיר הודעה. טיפול יעיל במקרים כאלה ונוספים, איננו רק עניין של האופן בו אתם והעובדים שלכם מתפקדים. הדבר גם דורש תשתיות טכניות מתאימות, כגון שירות מרכזיה בענן. תוכלו לקרוא מידע נוסף על מרכזייה טלפונית באתר חברת Voicenter. אם תסתפקו בכמה מכשירי טלפון שולחניים ובסמארטפונים האישיים שלכם, זה טוב, אך לא מספיק. למעשה – זו "ליגה אחרת" ושונה מהותית, ביחס לשירות שהזכרנו כרגע. ניתן לומר וזה אכן מדויק ברמה הטכנית, ששירות מרכזיה משלב את עולם הטלפוניה הבסיסי הרגיל, עם עולם המחשוב המודרני המתקדם וגם עם "מחשוב ענן". כל זאת, עשוי להזניק קדימה את היכולות שיעמדו לרשותכם. כך תוכלו להשיג מטרות עסקיות חשובות, כגון שיפור שירות הלקוחות.
מהם היתרונות?
המרכזייה בענן שמציעה חברת Voicenter מספקת בין השאר את היתרונות הבאים:
- הקלה על העומס – המרכזייה מציעה מגוון תכונות, שמקלות על העומס על הצוות שלכם שמטפל בשיחות נכנסות או יוצאות.
- יציבות וזמינות – uptime של 999%, ללא תלות במיקום גאוגרפי.
- ניהול פשוט – כולל מתן משוב לעובדים, כלי בקרה ומדידה ונתוני זמן אמת.
- אינטגרציה קלה למערכות העסק – תוכלו למשל לעדכן באופן אוטומטי היסטוריית שיחות או הקלטות לכרטיס איש קשר. דוגמה נוספת, היא הקפצת כרטיס לקוח כאשר נכנסת שיחה. כך נציג השירות שלכם יוכל לתת מענה מותאם יותר לכל לקוח, בקלות ובמהירות.
- עדכניות תמידית – המערכת נשמרת במצב הטכנולוגי העדכני ביותר. לכל זאת דואגת החברה עצמה, מבלי שאתם תצטרכו לעסוק בכך. כל חידוש טכנולוגי שנכנס לשוק ודורש שדרוג מערכות, יקבל ביטוי ללא השקעה מצידכם, כספית או אחרת.
כמה יכולות לדוגמה:
מעבר ליתרונות העסקיים הכלליים האלה, אלה דוגמאות לכמה יכולות ברמה הטכנית יותר:
- ניתוב שיחות דינאמי (IVR) – מאפשר ללקוח לקבל מענה מיידי ולנתב את עצמו לבד לשלוחה המתאימה.
- הקלטה – יכולת קלה להקליט שיחות. בין אם זה נחוץ לכם לשם תיעוד או לצרכים משפטיים.
- תא קולי למייל – מלבד הקלטות יזומות מצידכם, לקוח מתקשר יוכל להשאיר הודעה מוקלטת, אשר תועבר לתיבת המייל שלכם.
- פקס – הזנקת הטכנולוגיה הישנה של פקס, שעדיין בשימוש, לפורמט מודרני. פקס למייל ומייל לפקס, בקלות וללא צורך במכשיר פקס ישן.
מודל נוח ומשתלם
כפי שציינו, מדובר על שירות ענן. זהו מודל צריכת מחשוב וותיק ומוכר היטב ובמיוחד – משתלם! במסגרתו, משלמים רק על משאבי מחשוב שאתם צורכים מהספק בפועל. כמו כן – חשוב מאוד לדעת, ששימוש בשירות ענן פירושו שתשתית המחשוב הזו למעשה לא מותקנת אצלכם. מאחר שהיא בפועל אצל ספק השירות, הדבר בא במקום רכישת והתקנת תשתיות מחשוב למטרה זו אצלכם. זהו חסכון משמעותי, שגם מפשט עבורכם את תפעול המחשוב בכלל. סך הכל, בתור מכון כושר, תעדיפו להתמקד בפעילות זו ולא בניהול מערכות חומרה ותוכנה.
לסיכום
באמצעות מערכת מסוג זה, תוכלו לשפר את שירות הלקוחות ולהשיג תועלות חשובות נוספות.